...

Hunger Games var jättebra! En mycket sevärd film som man följer med i från början till slut :)
Har just plockat upp systemkameran och upptäcker att det inte följt med någon usb-sladd! Det ska det väl göra? eller ska man få lov att köpa en för 69 kr? Helknäppt! Mamma får ringa till Siba imorgon och höra om det är så eller om den bara inte är iplockad :P
Aja, Imorgon är det skola........................ -.-'
Så det är bara och gå och lägga sig nu, men som tur är så har vi sovmorgon imorgon så jag behöver inte gå upp förren 07 men det är jobbig ändå!
.
Onej juste! Jag har hemkunskapsprov imorgon!! Skit också! Jag har inte tränat till det! Åååh, nej nu tar jag provpapprena och lägger mig.. Go' natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0