HEMMA

Jag har varit i morfars stuga i Skog sen i lördags, så därför har jag inte kunnat blogga.
I lördags sprängde Sofias kille Axel Sofias pepparkakskyrka med en raket på grusplanen utanför stugan.
Haha, man fick en sån där Harry i jönssonligan reaktion när polkagrisar flög och den var endast småbitar kvar av kyrkan.
"Vilken jääävla smäll!"
Axel filmade det med en kamera som kan visa explosionen i slow motion, så han kommer lägga upp det på youtube sen ;)
Jag tog lite bilder från det och nere från sjön, men jag måste vänta tills batteriet till kameran har laddat klart innan jag kan ladda upp dom här.

Och vet ni vad?
Snart åker jag och hämtar min nya dator  som varit på installation ! :D
Och imorgon fyller jag 15 år, och på onsdag åker jag iväg till farbrors bondgård och provrider sommarhäst!!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0