Ont i fötterna

Ajjj! Jag kom hem för 3 timmar sedan från mer än en mil lång promenad runt om i bjurs med Eyla, och har fortfarande ont i fötterna :S
På tal om bjurs så har jag fått nummer till några hästägare i västanbergsområdet nu så här ska ringas efter en nedrans medryttarhäst jag har letat efter i 2 månader :)
Jag har till och med lagt upp en annons på blocket utan att få svar! I och för sig så har jag skrivit att jag endast vill ha en häst i Grycksbo men nu kan jag ha en i bjurs ändå.
.
Smilla väckte mig 04:30 inatt eftersom hon kom och slickade mig i hela ansiktet och la sig över min hals och över huvudet. Hon gick fram och tillbaka hela tiden och var inte som hon brukar! Hon skakade som om hon gjort något fel och vill visa mig vad det var, så jag gick upp och följde efter, med hon visade mig bara till elementet/toaletten i badrummet och det var ingenting där o.O
Jag kollade runt överallt i lägenheten också och jag hittade ingenting. Mysko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0