Spakväll och fiske

Tjaba! Hur är läget?
Igår hade jag och Eyla spakväll med bad, failad hemgjord ansiktsmask och ljus! Myysigt
och så åt vi kladdkaka som vi bakade på eftermiddagen och titta på film ;)
Men glömde ta kort.. -.-'
Eyla har åkt hem och jag och pappa har nu varit ut och fiskat i Stensjön i 2 timmars regn, blåst och kyla, med endast en liten regnbåge i fångst.
Så jaa, vad händer nurå? Jag tar väl en varmdusch och sen så får vi se var som blir av resten av dagen :)
Jag kanske ska ut och fota?
Hare göttTjaba! Hur är läget?
Tjaba! Hur är läget?
Igår hade jag och Eyla spakväll med bad, failad hemgjord ansiktsmask och ljus! Myysigt
och så åt vi kladdkaka som vi bakade på eftermiddagen och titta på film ;)
Men glömde ta kort.. -.-'
Eyla har åkt hem och jag och pappa har nu varit ut och fiskat i Stensjön i 2 timmars regn, blåst och kyla, med endast en liten regnbåge i fångst.
Så jaa, vad händer nurå? Jag tar väl en varmdusch och sen så får vi se var som blir av resten av dagen :)
Jag kanske ska ut och fota?
Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0