Bildbomb!

Tjenare! Nu är jag hemma igen!
Det har varit jättekul hemma hos farbror och jag har fått ridit varje dag och även kört häst och vagn för första gången :D och så har jag blivit bästa polare med två väldigt sociala får jag gärna velat ha med mig hem... ^^
Det blev dock ingen provridning på grund av att vi inte fick tag i hästägarn, men det kommer nog bli bra ändå.
.
Jag var ut och fotade djuren (och kusin Alexander) när jag var där så här kommer det en del bilder ;)
Baloo <3
Ella <3

Strax efter att jag kom hem kom Moster och kusinerna på fika och grattade mig i efterskott.
Nu så ska jag gå och lägga mig för imorgon kommer Eyla hit och så åker vi in till stan och kollar på bio! :D
"Godis Nattis" på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0