HJÄLP

Jag och Eyla gick runt och flummade å tokade oss i skolan idag och retades med Isabell... ^^ Skitkul! ;D
Det mindre roliga med dagen är att snart måste jag redovisa en musikredovisning som gå ut på att framföra en låt och hitta vilket tonläge man sjunger i, men jag har inte ens bestämt mig vilken låt jag ska sjunga än! Gaah! Det ska vara en ganska lugn låt som är på svenska har jag betämt, men inte vilken låt!
Var inne på att sjunga Snälla Bli Min av Veronica Maggio förut men den är för ljus, och så har jag varit inne på att sjunga Vid Protesfabrikens Stängsel av Håkan Hellström men den är för seg! Hjäääälp, har ni nå' tips?
.
Nu så ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, de närmaste dagarna har jag lagt mig runt halv tolv och då har jag inte haft någon lust alls att gå upp 06.05 på morgonen sen. Så inatt hoppas jag att jag får sova ut!
Go' natt gött fölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0