Bad blog

Förlåt för dålig uppdatering!
Men jag har bara inte haft nå lust att skriva :P
Igår stannade jag hemma från skolan för att jag var förskyld, både kvällen innan och på morgonen kände jag mig bokstavligt döende. Men igår kväll så var det bygdens mässa på skolan och vi skulle redovisa det vi jobbat med på Elevens Val, och det ville jag absolut inte missa! Sjuk eller frisk spelade ingen roll, så jag bet ihop och tog bussen till skolan på eftermiddagen för att bygga iordning en regnskog, eftersom min grupp (Eyla, Brandow och Thea) hade valt att jobba med att rädda regnskogen. Och vårat fina arbete kom med i tidningen! Det hittar du HÄR.
.
Idag så filmade jag och sara Smilla när hon ylade!
För undefär 2 veckor sedan så hörde vi henne yla för första gången! Jag skulle bara lära Sara hur man ylar som en varg så att det låter mer verkligt, så vi satt och ylade för varandra. Plötsligt så drar Smilla upp huvudet och ylar!
Vi blev helt paffa och började gapskratta för småhundar brukar inte yla! xP
Jag hade tänkt att jag skulle ladda upp filmen här, men det går inte att ladda upp den här genom videofyme för tillfället, och jag vill inte ladda upp den på youtube så jag ladda upp det någon gång framöver.
Nu så springer jag över till farmor.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0