Tillbaka!

Vet ni vad? JAG LEVER!
Nu har det gått en månad sedan jag bloggade riktigt. Som jag sa att det skulle ta.
 
Ja, vad har hänt det senaste månaden?
Jag har varit på Öland en supersolig vecka. Vi köpte glass på "Källa Glassgård" , 5 pers - 624 spänn! Vi var till borgholmslott, byxelkrok, Långe Erik, Raukar, Böda osv.  Dumma som vi var så trodde vi på väderprognosen att det skulle bli regnigt den följande veckan så vi åkte hem.. Blev de det? NEJ! Vi åkte hem till regniga och myggiga Dalarna istället.
Precis överallt stog det sånna här väderkvarnar på Öland, man skulle bli förvånad om man gick en kilometer utan att se en!
 
Vi var hemma några dagar, sedan så åkte vi till ett ställe neranför Öregrund. Klackskär hette det och vi var där med farbrorn, kusin och låtsaskusiner och hela falleruttan :) Dock så hann jag inte se så mycket av den fina omgivningen på grund av att jag blev dunderförskyld mitt upp i alltihop och kunde knappt gå till toaletten utan att känna mig som en säck gegga efteråt. Men på kvällarna blev det bättre och jag kunde busa runt med småungarna! ;) 
Änderna kom varje dag för att få mat av oss generösa dalmasar
De åt till och med ur händerna!
 
Jag har varit till Sörbo gård igen för ett barbacka dressyrpass på bästa Pållan :)
 
Jag har.. hmm, faktiskt inte gjort så mycke mer. Jag var kioskmongo på Jämmerdalen med Fellan i lördags, varit på Classic Car Week, längtat tills jag får träffa nya klassen.. aah lite diverse things :)
Är väl on the road igen och bloggartiden fortsätter!
Hoppas ni haft ett bra sommar lov, trots det usla vädret ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0