Allt har sitt slut

Hola!
Cabarén var asnice! Satt och skratta genom typ hela föreställningen! ;)
Efteråt åkte jag och Eyla hem till henne och så sov jag där. Vi skulle ju till Västra Skolan idag och träffa alla vi ska gå med och kolla runt inne i skolan. Men vi trodde vi skulle få träffas klassvis, men så var det inte. Alla nior skulle bara gruppvis gå runt i skolan med ett par lärare som egentligen inte visste så mycket om den. Men fint var det då i alla fall :) Så det känns bra! 
____________________________________________________________________________________________

Imorgon är det skolavslutning..
Hemska tanke. Hur gick allt så fort?
Alla roliga, fina gamla nior bara försvinner. Många kommer jag aldrig se mer.
Skolan förlorar sitt hjärta, sina hjältar och den tappar sin mening. Värdelös!
Men istället för att gå i de tomma slitna korridorerna flyr jag.
Jag lämnar klassen. Följer efter niorna och lämnar bjurstiderna bakom mig.
Jag och Eyla skapar en ny gemenskap. 

Lycka till på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0