Blablabla

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra midsommar!
 
Jag var i Skog under midsommarhelgen. På torsdag red ju jag och Felicia bjrk hästarna till Björsberg för sommarbete och det gick jättebra! Det är så kul att se hästarna bli så glada när det äntligen kan få äta sig tjocka och vila efter ett års slit. Efter det var det bara och åka hem och duscha å sen dra iväg till Skog.
Farbror och hans familj kom i fredags, då åkte vi ut med flotten på "räkkryssning" med räkmackor och jordgubbar !
Supermysigt! Å jag metade från flotten och fick en öring! :D 
Och på lördagen kom Fellan och hennes familj + några crosspolare till dom.
Så vi grillade och hade det trevligt :)
 
Kom hem i söndags, åkte och hjälpte Felicia med vattenjouren, gjorde inprincip INGENTING i går. Låg endast och ruttnade i min säng hela dan.. Idag i alla fall så åkte då jag och ila på bio! Vi kollade på Snow White And The Huntsman. Asnajs var den!
 
Vet inte vad jag ska göra nu. 
Väger mellan att gå och lägga mig eller att kolla på ännu en film på swefilmer..
Aja, Hejs
 

Kommentarer
Postat av: sofia

joo du var ju med oss till kyrkan i måndags, så nånting gjorde du ju! ;)

2012-06-27 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0