Lyckades!

Jag gick upp efter första ringningen på alarmet! Unbelievable! 
Vanligtvis, i alla fall när det är skola så snoozar jag i 1 timme för att jag är så trött, men då får jag stressa till bussen sen istället..
Aja, gick alltså upp 06, satte i linserna och åt frukost innan jag 07 gick ut på en 1½ timmes långpromenad till Tansbo och tillbaka :) Faast jag var så trött när jag kom hem så jag somnade jag och sov i typ 1-2 timmar. Hehe. När jag vaknade duschade jag och väckte Sara, hon gjorde sig iordning och så drog vi in till stan för att köpa dop-present till Milton! Han ska ju döpas på lördag ;)
Sara åkte vidare till p&l när vi var klara och jag åkte med mamma till Expert och köpte ett nytt linsskydd (jag tappade mitt på balen -.-') och stativ till kameran :D
 
That was my day and I hope you had a good day too!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0