Smarto..

Det gick inge bra för mig att fota idag.. Sopa som jag är så hann jag bara ta typ 10 bilder, sen så tog det slut på batteri! Jävligt lyckat. Skulle ha laddat batteriet innan jag åkte.
Så det blev bara en 2 timmars långpromenad genom halva bjurs hit och dit med en värdelös kameraväska på axeln.. Men Smilla tyckte då det var kul i alla fall ;)
 
Jag hann bara hem och äta och greja, sen så åkte jag och pappa ut på Tansen med båten och fiskade :)
Så nu har jag flått de 3 mat-abborrar vi fick och nu ska jag nog kolla på någon film på Swefilmer.com. En ganska bra streaming sida faktiskt! Å imorgon åker Felicia, Sara och jag till stan och shoppar innan jag och fellan dra till stallet för att rida ridskolehästarna till betet! ;)
Så go'natt så länge! :)
 
Här är de bilder jag hann ta som blev någorlunda bra i alla fall..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0