Funnyfunny!

Ojojoj jag har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på läänge! Mycke kul hände idag på skolan. Fönsterputsar'n ramla ner från stegen, vi blev rädda först, men när vi såg att han var oskadd och han gått ut så gapskratta vi i en kvart efteråt! Det var vatten över hela golvet och vi skyllde på att vi var i ett ytterst traumatiskt chocktillstånd så vi gick sluta tidigare.. ;) Jag och Sara var och tittade på Snabba Cash 2, och vem utav alla skulle lyckas hälla ut hela "snacks" kartongen innan filmen ens börjat om inte jag??! Sara blev skitsur och jag fick värsta skrattanfallet som jag försökte hålla inne. Några få minuter efter så välter killen framför också sin kartong och där kom nästa anfall.. ;D
Så nu mår jag toppen och kommer sova gott inatt, om inte den där jäkla fullmånen varit framme! -.-'
Upptäckte i tisdags att mina magrutor är tillbaka! Stoolt! Så imorgon har jag väl en fortsatt träningsvärk, som jag haft sedan ridlektionen på Turf i onsdags. Vi skulle sitta ner i traven och jag hade skumpigaste hästen! Men nu så ska jag sova.. Gonaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0