Drar mig inför morgondagen

Ligger å drar mig för sista gången den här sommaren.. Njuter!!
Imorgon blir det uppstigning klockan 7 för att göra sig iordning för första dagen i skolan. Allt kommer vara nytt förutom att jag har Ila med mig. Jag har faktiskt inte varit nå nervös innan.. Men du börjar det komma krypande!

Som sagt så kom Fellan hit igår och provade mina bortrensade kläder.. Och hon rensade boktavligen min rensning!! Hon tog ALLT förutom gamla skärp och sånt där ;) Glad blev hon i alla fall och jag blev av med gammalt skrot som tydligen var en guldgruva ;)
Aja, vad ska man hitt på idag då? Ska nog ta en långpromenad med Smilla och rensa lite tankar. Sen så blir det väl någon film så jag blir trött och kan gå och lägga mig i tid !
Skriver väl ikväll någongång.. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0