Vem är Boomia?

Hejhej! Maria Boberg heter jag, det här är en blogg jag kommer skriva om min vardag, lägga upp bilder och kanske skriva om mina åsikter om allt som faller mig in.
Vem är jag? Jadu, en tjej på snart 15 år och bor i en liten byhåla utanför Falun.
Min familj består av mamma Micaela, pappa Conny, storasystrarna Sara och Sofia och lilla hunden Smilla. 
Jag är ambitiös och vet vad jag vill göra med mitt liv, jag går min egna lilla väg. 
Mina intressen är ridning, fota, musik, måla, vänner, fiske, resa och alla olika sorters djur.
Min dröm är att utbilda mig inom djurhållning och flytta till Texas och bo på en westernranch, eller göra en egen ranch här i Sverige. Men det får vi se hur det blir med det.

Jao, det var lite om mig. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0