Stop updating for a month

Vet ni vad?
Jag ska på sörbos ridläger hos Gemma 4 dagar nästa måndag!! :D :D
My summer are gonna be better! 
Och i helgen åker jag till Skog för att kolla på p-floyd konserten i skogladan med Eyla och familjen! :)
Efter lägret börjar mammas semester och därefter pappas, så då vet jag inte vad som kommer hända, om vi åker till Norge och fiskar.. Vad vet jag.
Fullt upp!  Så nu när ändå "unika besökare" tunnats ut de senaste dagarna från 10 till 1.. så tar bloggen(jag) semester från uppdaterande.
Det kanske slinker in några inlägg eller bildinlägg då och då.
Så ni vet att det inte är dags att besöka kyrkan för begravning..
 
Take care och ha ett bra sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0