Dag 14 - 2 personer som är väldigt viktiga för mig

2  personer som är väldigt viktiga för mig är Eyla och Isabell!
Jag har alltid roligt med dom. När jag är med dom så kan jag vara mig själv, och prata om allt mellan himmel och jord. Dom får mig att må bra helt enkelt!
Dom är mina coola systrar! ^^ 
Ja, några fler ord om dessa galningar får jag inte ur mig, dom är bara helt klart bäst! ;)
Jag och eyla sommar 2011

Fina Isabell! <3
Jag har ingen gruppbild på alla tre eller bara mig och Isabell :/
Men det här får duga! Bara ni får se vilka fina tjejor de är ^^

Kommentarer
Postat av: Storasyster Sofia

jaha är jag din töntiga syster då eller? ;)

2012-03-15 @ 09:38:57
URL: http://tiabo.blogg.se/
Postat av: Isabell ;D

naaaaaaaaaw, du e la go´ du Maria! :D

2012-03-15 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0