Dag 20 - Mina drömmar

Som sagt så vill jag ju åka till Texas och bo på en westernranch i cirkus ett halvår, och ta hand om boskap. Så det är väl en av mina drömmar.
En annan dröm är att få en egen häst. Fatta vad härligt det skulle vara att kunna rida när man vill, var man vill och hur man vill! Ensam! Och då ska det såklart vara en Tinker, stor som liten, ung som gammal. Bara det är en Tinker!^^
Jo visst, det är dyrt, men det är värt det! Att betala runt 2500 kr i månaden för att ha en vän för livet, och att få ett samspel med en häst är värt allt slit.

Halva min dröm kommer i alla fall uppfyllas i sommar! Under 3 veckor kommer jag att ha en sommarhäst hos min farbror :D Fast, vilken häst är inte bestämt ännu, dom känner en snubbe som har en del nordsvenskar och han sa att jag fick låna någon av dom. Så under påsklovet åker jag dit och provrider :)
Men jag tror det var han som hade tinkrar också, så hoppas, hoppas, hoppas att han har det fortfarande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0