Dag 24 - Om jag vann 10 miljoner

Om jag vann 10 miljoner just nu, så skulle jag först och främst köpa en systemkamera - en riktigt bra en!
Sen så skulle jag köpa en utomlandsresa för hela familjen.
Sen så skulle jag, om det går, köpa en tinker.
Sedan så skulle jag till sist ge runt 10 000 vardera till farmor och hennes syster.
Resten skulle jag spara.
Om jag skulle vinna 10 miljoner när jag är vuxen, och flyttat hemifrån och har familj så skulle jag köpa en nyrenoverad villa ute på landet med stall för minst 4 hästar, och med en nedrans massa mark att ha 100 köttkor på.
Jag skulle köpa 2 ponnyer till mina barn, och om jag inte redan hade det, en tinker.
Sen så skulle jag i alla fall ge 50 000 till mamma och pappa.
Sen så skulle jag köpa en bra bil.
Sen så skulle jag, om jag hade några, betala alla mina skulder.
Och sedan så tror jag alla mina pengar, och lite till, tyvärr var slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0