Dag 25 - Min drömresa

Min drömresa är att åka till Texas.
Där vill jag bo med en familj som driver boskap med hästar i westernstil. Gärna en stor ranch.
Men det är ju det att man kan inte bara gå till någon arbetsförmedling eller någonting och be dom försöka hitta någon ranch och anmäla mig som villig.
Utan jag bör ha kontakter i amerika som känner dom, eller att jag känner familjen, så jag kan fråga dom personligen. Och det är ju svårt, för det finns väl ingen hemsida med alla rancher registrerade? Och det är inte alla rancher som driver blogg. Jag vet att det finns turistrancher och sådant, men det är nog inte sån jag vill till. Jag vill bara till en helt vanlig ranch, utan en massa j*vla turister!.
Men om jag nu hittar någon ranch som passar så skulle jag vilja vara där minst 3 månader, kanske ett halvår. Fast jag tror jag skulle sakna min familj väldigt mycke om jag skulle vara borta så länge :P
Å att vara borta så länge alldeles själv! Ingen som jag känner och med kanske ingen som talar svenska.
Vi får väl se hur jag känner då, det är ju trots allt 4 år dit...
Jag kanske till och med ändrar mig. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0