Dag 26 - Något jag önskar jag gjorde oftare

Jag satt en stund och funderade, vad önskar jag att jag gjorde oftare? plötligt slog det mig;
Något jag önskar jag gjorde oftare är att träffa min farmor! Hon är den snällaste och finaste farmor man kan ha, ändå så är jag inte längre hos henne så ofta som jag var när jag var liten. Varje sommarmorgon kutade jag barfota över gräsmattan när jag såg henne på hennes balkong. Varför inte nu?
Jag menar... hur jävla svårt kan det va att gå 30 meter från lägenheten och hälsa på sin farmor?!
Skärpning!
Det måste vara något tonårsvirus jag dragit på mig.
Rätt som det är så kanske hon inte finns längre, och då skulle jag ångra jättemycket att jag inte varit hos min älskade farmor. Nu får det bli ändring på det här!
Ni som inte heller träffar eran farmor/farfar/mormor/morfar så ofta.. Gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0