Dag med Isabell

Idag hade vi sex och samlevnad på no:n...
Och det blev såklart ett antal roliga diskussioner om allt inom ämnet xP
Bland annat så fick vi svaret om hur man som kille vet hur det känns för en tjej att ha sex.. stoppa in fingret i örat! Detta sa en kille i klassen.
Hahaha, aja, efter en rolig skoldag så följde Isabell med mig hem :D
Vi satt mest och pratade om allt och inget och sen så tog vi en sväng innan solen gick ner med Smilla till tansvallen och titta runt :)
Tack för en fin dag!
Imorgon ska jag på extraridning på ridklubben. Det blir hoppning och jag kommer förhoppningsvis rida Sissi eller Turf! ;) Så vi får se om jag hinner med o slänga in ett inlägg här.
.
Nu tjatar mamma på mig att jag måste gå och lägga mig så jag får väl göra det då :P
God naatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0