Trötta!

God kväll! Eller God Natt kanske det heter ;)
När jag och Eyla var till stan så hittade jag asnajsiga tygshorts för endast 99 spänn! Och en väska jag skulle köpa. Men när jag skulle betala så visade det sig att jag inte hade så mycket som den kostade på kontot.. Pinsamt!
Aja, när vi kom hem började vi laga tacos och smsretas lite med Isabell och hennes kille ;) Alltid lika roligt! Eller hur Isabell? ;D
Sedan så laddade vi upp med fruktsallad och chips till 2 Disney filmer. Men nu är vi så trötta så vi går och lägger oss och kollar på någon till imorgon istället..
Goo' naatt

Kommentarer
Postat av: Isabell ;D

haha, jo verkligen.... -.- ;) hahahahahhaahha, fast det var kul igår när han började retas med er också!! xD <3

2012-03-18 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0