Hemma

Eller ja, igår kom jag hem. Men då hade jag inte lust att blogga så jag gör det nu istället :).

Det var jättekul i Evertsberg! :D
Speciellt när de mer oseriösa skidåkarna kom. En ko kom plötsligt åkande på skidspåret och en kom och sjöng "Digge Digge Digge ding ding ding här gliiider kingen in!".
Jag tog även en sväng på gammelmorfars gamla skidor på vasaloppsspåret igår. Lite trögt var det ju, men det gick i alla
fall! :)
Idag så stannade jag hemma från skolan, för att när jag vaknade så mådde jag illa och var alldeles yr. Men runt 12 så hade det gått över så jag tog bussen till skolan och var med på de två sista lektionerna för att sedan gå upp till ridskolan och rida. Och det gick jättebra! :D
Vi hade markarbete och jag red på sötaste Ringo ;)

Det gick inte att blogga från min nedrans android mobil, för den fattade inte att rutan man skriver inlägget var en "skrivruta" så.. Ja. Jag får försöka skriva alla punkter på blogglistan som jag missat nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0