Dålig bloggning..

Som vanligt så hinner jag inte blogga på tisdagar, eftersom jag rider då. Men igår hade jag faktiskt kunnat blogga lite men jag somnade 19 och vaknade inte förren 23! -.-' Klantarsel jag är!

Jag hade som sagt ridlektion direkt efter skolan igår, och jag fick rida Pexy! :D
Det var meningen att jag skulle rida Kris men han hade fått en skada på benet så jag fick ta henne istället.
Men det gick jättebra!

Vill du veta vad det finns för hästar/ponnyer där? Klicka HÄR

Gud vilket härligt väder det var idag! Äntligen är våren här :D
När jag kom hem hade jag lust att baka, men jag har tröttnat på att baka helt vanliga kladdkakor och muffins så jag tog fram lite gamla recept och bakade en banan chokladkaka istället :) Gott, men den smakade mest sockerkaka så den blev inte så stor skillnad från det vanliga ändå xP Haha

Nu får jag väl ta och skriva Dag 20 och 21 då så jag kan gå och lägga mig sen ;)
Sov så sött alla trötta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0