Kattvakt med kusinen

Efter skolan i fredags åkte jag, mamma och pappa till min morfars stuga i Skog (i skogen xP).
Den var meningen att jag skulle stanna där till idag, men igår ringde min moster och frågade om jag vill vara kattvakt hos min kusin Fredrik med kusin Felicia.
Haha, kusin,kusin,kusin... Jag har hela 15 kusiner, så det blir mycke kusin i den är bloggen ^^
Och det ville jag ju så klart!
Så hon kom och skjutsade mig dit :)
Fellan, en vän till henne och jag åt först kinesmat sen så bunkrade vi upp med melon, popcorn, jordgubbar, godis, ostkrokar och läsk till Melodifestivalen. Om nomnomnom nöffnöff..
RÄTT LÅT VANN!! :D

Aja, Fellans kompis åkte hem och vi gick och la oss. När vi vaknade imorse började vi diska, dammsuga, moppa, byta gardiner, skura, rensa, torka punktpunktpunkt
Jag har en riktig grisig gris till kusin. OCH han har en riktig terrorist till kattunge!
Kattrackarn attackerade mina fötter när jag skulle sova! :S
Sitter nu här vid datorn och nyss kollat på Äkta Människor på 1:an och ska snart gå och lägga mig.
Goood naaatt ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0