Lager 157, stallet och designfix

Jag vet, jag har inte bloggat sen i måndags. Men jag har faktiskt inte haft tid :P
För i måndags åkte jag med Eyla till Lager 157 och var lite lagomt galna.
Igår var jag upp till ridskolan och hade hopplektion på Ringo. Det gick jättebra! :D
Och idag så var jag hem till kusin Felicia som hjälpte mig att göra klar designen på den här bloggen, som ni kanske redan vet ;) Tack så mycket!

Imorgon har vi friluftsdag i skolan så jag ska ut på promenad. Det var meningen att jag skulle var med ut och rida med ridgruppen men jag fick inte låna någon häst från ridskolan så det gick inte. Synd, för dom skulle ut på en jätterolig långuteritt på typ 3 mil! :/
Aja, ska skriva Dag 13 och 14, sen så går jag nog och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0