Morotsbröd

Lite upplysning om vad jag har gjort de senaste 3 dagarna då;
I Måndags åkte jag med Eyla in till stan och köpte en väska och ballerinaskor. Vi åt glass och hade det trevligt :)
Igår red jag dressyr efter skolan på Prinsen. En galning till galopperare tycker jag! Lite svårt att få honom i lugn galopp eftersom han är så hetsig. Efter lektionen stannade jag kvar och fotade och filmade Felicia när hon hoppade Ringo. Och som ett sådant klantarsel som jag är så tappade jag hennes linsskydd så den hamnade under sargen... -.- Så det var bara och krypa på alla fyra 15 meter bland jord och stockar för att få tag i den igen. Wihoo!
Idag var jag jättesugen på att baka så jag gick till konsum och handlade jäst, grahamsmjöl och solros- och linfrön för att sedan baka Morotsbröd! Jättegott!
Recept
Och medans degen jäste kladdade jag ihop några negerbollar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0