Svenskaredovisning?

Hejhej! Nu så har jag kommit hem från friluftdagen. Eller ja, friluftsdag och friluftdag... Vi satt stilla på en bänk och pratade strunt i typ 3 timmar innan vi fick gå hem. Hehe..
Hade tänkt att jag skulle försöka sitta och komma på vad jag, Sandra och Simon ska säga om våran "supercoola" energidryck Alive vi hittat på, som vi ska redovisa om imorgon som nå' reklamsnubbar. Men jag tycker att hela gruppen ska vara med och göra det så jag skiter i det och slår igång en film och chillar lite istället!
Hare gött! ;)


Kommentarer
Postat av: FELICIA I [inte som alla andra, en blogg om mig och mitt liv som motocrosstjej]

SV: det är 45 dagar kvar till Rhodos! :-D

2012-03-15 @ 16:30:29
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0