Slöfock

Jahaja, här sitter jag med ipaden med skitigt hår och mjukisbyxor i Saras säng. Trött och jävligt med tristress, solen skiner ute och jag har endast gått ut två gånger lite snabbt... Slö? Det är bara förnamnet!
Igår fick jag rida dressyr på Ringo med stallvärdinnorna 18:40 istället för att det endast var jag som hade anmält mig till extraridningen :) jag hade ju siktat in mig på hoppning men det gick prima ändå!
Efter det kom pappa och skjutsade hem mig och sedan åkte han, mamma och Sara till Kings Arms så jag fick vara ensam hemma. Jag började skriva på ett blogginlägg och greja men jag blev trött och skulle bara vila i typ 10 minuter och gosa med Smilla. Det är bara det att dom där 10 minutrarna blev 4 timmar istället... Kul! Jag somnade med linserna i och vaknade inte förrän 3 när mamma och pappa kom hem -.-'
Så det var bara och gå upp och ta ur linserna, borsta tänderna och gå och lägga mig igen och vaknade sen halv tio.

Ska försöka dra tummen ur röven och slänga mig i duschen så det blir något av den här dagen. Så vi får se vad jag kan hitta på.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0