Flum

Igår åkte jag och pappa in till siba och kollade efter en ny dator till mig. Jag ska få en dator av farfar när jag fyller 15 så jag måste bestämma mig för en. Det är en slags tradition vi har i släkten, den som fyller 15 får välja mellan att få en dator eller moppe :) Och det fick bli den här! :D

Idag var det en flummig dag med mycke skratt. I alla fall efter maten.
Eyla tappade sin glass på golvet, då började jag garva men då tog Eyla upp den och smetade med piggelinen i min panna och lugg! -.-' Sen så sprang hon och Isabell iväg med min mobil och låste in sig på toaletten och facerapeade mig.......................................
Jaja, efter skolan började jag skriva på de sista punkterna på blogglistan och sen så kom Sara och mamma hem från Uppsala. De åkte dit igår och har shoppat och bott på ett hotell där. Dom var även in på en inredningsaffär och hittade en kaktus gjord av porslin som jag fick till min kaktussamling! Den är vit och är lika taggig som en kaktus.
Tack så mycket! :)
Nu så sitter Sara inne i köket och spelar på sin gura jag går dit och socialar mig lite ;)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0