Bara Dårar Rusar In

Sitter och tränar inför musikredovisningen imorgon. Det blir att sjunga Bara Dårar Rusar In av Håkan istället för Snälla Bli Min, Vid Protesfabrikens Stängel, Dream A Little Dream Of Me och allt vad jag försökt mig på...
Ett problem är bara att jag är förskyld och jag har stannat hemma idag. Så vi för väl se hur min röst är imorgon så jag inte sjunger som en trött gammal skata ;)
.
Imorgon efter skolan så är det bara och slänga sig i duschen och sedan åka uppåt till släktstugan i Evertsberg. Hela tjocka släkten kommer dit och firar min gammelmormor  som fyller 90 år! 10 husvagnar och en husbil ska knökas in runt gården och cirkus 50 pers kommer! :D
Bild från 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0