Go'kväll

Puuh! El Gordo har verkligen fått röra på sig idag! Först så hade vi bad i skolan och skulle först simma 10, 12meters vändor och jag höll på att dö efter bara 4... sedan fick vi ha en massa olika vattengympa-övningar.. Sen direkt efter det så fick jag gå upp till stallet (1,5 km förjävlig uppförsbacke) och rida. Vi red hästarna i form som innebär att spänna magmuskler och triceps starkt och dra i tyglarna tills hästarna släpper efter och bildar en båge av halsen och blablabla. Och såklart så fick jag den svåraste hästen att göra det på, Madde, och fick dra för det mesta hela tiden under lektionen. Även där var jag påväg att dö.
Så nu borde ni tycka synd om lilla mig :(
Men jag bör inte ha några problem att somna idag som igår i alla fall :)
Låg vaken tills efter tolv .
.
Jaja, slut på tycka-synd-omandet, lyssnar nu på Ebba Grön och ska snart ta en mugg te och kolla på tv med mamma och pappa. Sen så tänker jag gå och lägga mig..
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0