TJENARE KUNGEN

Tjenare!
Har just kollat på Tjenare Kungen. SÅ JÄVLA BRA! Älskar punk för tillfället ^^ Haha så jäkla coolt!
Glömde nämna igår att jag hade studiedag idag och därför hade jag och Eyla filmkväll. Eller filmkväll och filmkväll.. 2 filmer och sen så var vi så trötta så vi gick och la oss, och då var klockan bara halv tolv.. ;)
.
Ni vill veta vad det speciella är nu va? Det är att Eyla ska byta skola och då följer jag med. Till Västra Skolan. Det är inte helt klart än men jag är helt säker på att jag vill byta. Men det är bara det att några blanketter som ska fyllas i och så, och det är inte 100% säkert att jag får en plats. Men TROLIGEN och förhoppningsvis så får jag det :D
Så därför åkte vi in till stan och kollade runt skolan. Den liknar ett slott jämfört med Dynghögen i Bjurs..
Kommer såklart sakna vissa personer i bjurs men.. Jag vill träffa nya människor och nya miljöer. Inte fastna i en halvförfallen isolerad skola som inte renoverats sedan 70-talet.
Tack och hej å Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0