Sorry

Jag vet.. Jag har inte bloggat på över en vecka! Men det är för att jag var i Skog fredag-tisdag, och sedan dess har jag varken haft tid eller lust att blogga..
.
Men aja, det som hänt är att Eyla var hos mig i Skog under sista april, då var vi ut och cyklade i världens backar med veterancyklar och så var vi ut och fotade. Lägger upp lite bilder strax!
Pappa har också byggt en stor flotte som vi ska åka ut på i sommar :D Den var så stor så att det var Preciiis så att den fick plats mellan kanterna där man backar ner båtar i vattnet, det tog en jäkla lång stund att få ner den med det gick! ;) Dock så blev den inte helt klar, det ska vara kryss i räckena, men det får pappa fixa dit nästa gång.
Jag har fått blivit ägare av en röd 30-tals herrcykel också! I somras hittade jag den hemma hos morfar och nu fick jag den eftersom jag är i akut behov av en cykel, för min fina gamla cykel blev ju stulen 2010! -.-' Idioter som inte kan hålla fingrarna i styr.
.
Det har även hänt ännu en till sak, en speciell sak, som ni inte får veta än innan det är bestämt.. Hehe ;)
Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0