Halloj!

Hej i värmen!
Det har varit skitvarmt ute i fyra dagar nu och jag börjar äntligen få lite färg på min hud :)
Sorry att jag inte bloggat, men jag har kommit hem sent alla dagar och jag har inte haft någon lust alls att blogga. Känner på mig att den här bloggen kommer att gå under inom en snar framtid, eftersom bloggen kommer stå stilla i tre veckor 26 juli-15 juni då jag kommer att ha en sommarhäst hos farbror. Och jag vet inte hur det blir efter det, jag kommer ju även kanske åka till Norge direkt efter det också så.. Vi får se helt enkelt :)
.
Aja, hur är läget då?
Själv så red jag den nya hästen på klubben vid namn Lola i tisdag som nu mera är min favorithäst. Uuuuur härlig! Väldigt stressad och springig i början men efter en stund går hon fint :)
Kommer att hoppa med henne imorgon på fredagsträningen! :D
Igår var det friluftdag i 30 graders sol, trodde jag skulle dö där i slutet. Ont i fötterna, ont i vaderna, ont överallt och genomsvettig.. Men röra på fläskä fick jag då i alla fall!
När jag kom hem så fick jag bara vila en lite stund sen så åkte jag, mamma, pappa och Sara ut på sjön med flotten i Skog och åt middag och fiskade. Jag fick endast 2 fjuttiga abborrar.. Men det är ju alltid något! ;)
Vi hade brännboll på idrotten idag och fick lov att spela det i en hockeyrink där det inte blåser en enda vindpust!
Det var klockan 12 också, då solen står som högst, så typ halva klassen fick värmeslag och satte sig i båset där det var lite svalare i alla fall.
Såå, nu vet ni att jag lever.
Goo' Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0