AJ

Det blev ingen hoppning på Lola i fredags.. Lola hade träningsvärk så att hon vägrade att gå framåt så jag fick ta lilla Madde istället. Men efter några hinder så ramlade jag av henne, det är ju inte så hög fallhöjd från henne men jag landade på axeln och ner på ryggen så jag tappade andan. Det gick över efter en stund och kände inget förren igår. Jag fick ont i nacken och idag så har jag jätteont i hela axlarna och lite i nacken, sådär så att det gör ont bara jag går och nu när jag skriver..
Hur som helst så ville jag inte hoppa Madde mer så jag böt häst med Evertsson så jag fick Sissi. Det gick jättebra ända till efter sista hindret. Då blev det samma sak som med Madde, Hon svängde vänster, jag skulle till höger, så där ramlade jag ännu en gång. Men den här gången fick jag inge ont alls och flög upp på benen direkt. Kände då att min balans var på semester i helvetet!


Min otursdag? Kan man ju lungt säga!
Det gör bara ondare och ondare för varje dag. Men hoppas jag kan gå till skolan imorgon i alla fall.
.
Som grädde på moset försov jag mig igår när jag skulle ha stalljour.. Vaknade 2 minuter innan jag skulle vara i stallet så jag fick kasta mig upp ur sängen, fixa mig på en kvart och åkte iväg så jag kom 35 minuter för sent.
Som tur var så var det inte så mycket jobb som skulle göras då hästarna skulle ut på bete men ändå.
.
Kollade ni på Eurovision igår?
Det gjorde jag, OCH VI VANN ÖVERLÄGSET!
Den stora frågan är bara var vi kommer att få plats med så mycke folk någonstans.. :S
Stora Torget kanske..?
.
Nu tänker jag gå ut i solen!
Un Beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0