Röd gris

Stannade hemma idag eftersom jag har så ont i axlarna. Och det lönade sig!
Har just nu nästan inge ont alls! :)
-
La mig ute i solen i 4 timmar idag och hoppades på att få bli lite brun någon gång.. Smartot hade dock inget solskydd på så nu är jag alldeles knallröd på låret och på armen -.-' Och nästan ingen nyans alls brunare är jag heller.
Men jag har i alla fall bakat kladdkakemuffins till stallet tills imorgon. Vi har som tradition att ge klubben "tårta" när
man ramlat av från hästen. Så eftersom jag ramlade av 2 gånger så gjorde jag dubbel sats! ;) Nomnom
.
Nu så tänker jag ta en kopp te och kolla om det finns nå att titta på tvn en stund. Sen så måste jag sova, ska till skolan imorgon.
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0