Eylasnack

Hej alla Marias bloggläsare!

Eftersom att den här bloggen inte har uppdaterats på två veckor fick jag väl ta saken i egna händer och skriva ett inlägg åt latmasken! Jag är alltså Eyla, hennes avgudade älskade underbara bästaste vän ;)
Jag skulle kunna skriva ett halvtråkigt inlägg om att hon sov hos mig inatt och att jag (hör och häpna) red för första gången på två år med henne igår!

Men jag struntar i det och berättar istället hur mycket jag älskar min tokiga, knäppa, glada, positiva, underbara, roliga, knasiga bästa vän! Hon ställer alltid upp för mig och muntrar alltid upp mig även om jag inte vill det... Hon lyckas alltid locka fram ett leende trots att det känns som om det inte finns något i hela världen att le åt. Vi hittar nästan alltid på något galet att göra, till exempel sitta i en hoppbacke och titta på en heelt värdelös fotbollsträning, gå barfota och prata med fiskmåsar mitt i natten och försöka smuggla in popcorn i kyrkan (dock misslyckades det eftersom det var stängt..). Hon går sin egna lilla väg och jag är STOLT över att jag har platsen som hennes bästa vän!

Trots att vi har lite olika åsikter ibland så vet du att jag älskar dig!

 

från flygfesten i Dala-Järna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0