Gnäll osvosv

Jag överlevde förra veckan! Typ i alla fall.. Det gick åt helvete på so-provet men annars så var det väl okej.
Idag började praoen, så det vara bara och hoppa ur sängen kl 06 imorse och bege sig till First Grand Hotel :)
Fick reda på mitt schema igår, trodde jag skulle få chilla lite nu när det inte är skola. Nejdå. Jobbar 08-16 den här veckan och 07-15 nästa vecka! Vilket innebär uppstigning klockan 05. D.Ö.D
 
Men moej, här ska inte gnällas. Hade kunnat varit värre ;)
 
Det var KM i dressyr och hoppning uppe på klubben i helgen så Felicia och jag var där som funktionärer på lördagen och satt på läktaren på söndagen. Riktigt spännande att kolla när vissa hästar vägrar eller tar i för kung och fosterland över hindrena så ryttaren är nära på att flyga av! Men det blev som tur var ingen avramling. Fina hästar/ponnyer och duktiga ryttare!
Sov också hos Fellan på lördagsnatten. Myste, åt finmiddag och kollade på film med hennes familj ;)
 
Idag har Unico kommit hem! :D Ska blir kul att träffa honom imorgon när jag ska dit och rida Olle! (Olle på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0