Bloggar jag läser

Tänkte ni är intresserade av vad jag läser för bloggar? Inte så många, men här är dom!
 
AREDHEL - Hanna Kero
16 år och är helt otrolig bra på att fota! Snygg stil och bra på typ allt.. Skådespelande, fotografering, musik och att rita/måla. Hon går estet teater på katedralskolan i Lund och skriver intressanta inlägg.
 
NEVNARIEN - Elin Kero
En stor blogg med cirkus 2600 följare och 3300 likes på fb!
Storasyster till Hanna och väldigt kreativ och det syns tydligt i bloggen. Galen tjej som jobbar som fotograf i Jönköping och jättebra på formgivning inom teckning och liknande. Kollar inte regelbundet men kul och kika in ibland!
 
FELICIA ISRAELSSON - "Fellan", min egna kusin
Underbar människa men hjärtat på rätt ställe. Hon skriver om sitt liv som hästtjej i crossvärlden, sin pojkvän och.. aah allt som faller henne in.. ;) Hon bland annat fotar crosstävlingar, rider sin medryttarhäst Gayaal, kör själv cross ibland och går konditori på hushagsgymnasiet i Borlänge.
En intressant omtyckt bloggare kort sagt!
 
SOFIA BOBERG"Fia" , min storasyster
Vill du har inspiration till har göra något nytt så ska du verkligen kika in där!
Hon bakar tårtor i olika former och kreativa bakverk, och hon brukar fota, virka och teckna.
Dock är det sällan uppdatering där nu när hon har fullt upp med Milton.
Hon bloggar också under namnet SOCKERTOPPEN i tidningen Pralin!

Kommentarer
Postat av: FELICIA I

Åh, söt du är bästaste du! <3

2012-09-26 @ 15:06:30
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0