Medryttarhäst

Drog till Rita igår. Hon som äger ponnyn jag skulle rida :)
Det gick jättebra! Dock så "parkerade" han sig 3 gånger så att Felicia fick lova att gå fram och dra i honom. Men sen så fick jag igång honom och då jäklar tyckte han att det skulle galopperas! Skitkul! :D
Ska dit på måndag och tisdag och rida igen :)
 
Haha, Felicia var ju med, det var meningen att hon bara skulle gå men Ritas lilla shettis Julle behövdes motioneras så Felicia fick leda och ibland rida honom ;) Gissa om jag fick skratta när det här ekipaget kom studsande!
Unico, unghästen jag kommer få rida har jag nu fått se hur han ser ut. Såå jäkla fiin!! Längtar tills han kommer hem! Om han inte blir såld innan dess..
 
Fler bilder hittar du HÄR
 
Red uteritt på Pexy idag i ovädret. Kallt, regnigt, storm.. De flesta frös och hästarna var tittiga. Men jag hade pälsat på mig långkalsonger, dubbla strumpor, stickad tröja, regnjacka och vinterhandskar så jag frös inte! ;) Och hon var hur snäll som helst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0