U P D A T E

Hejsan! Det är 13 dagar sedan jag bloggade senast!
Men endå är det minst 6 trogna läsare som är inne nästa varje dag. En sak jag alltid varit nyfiken över är, vilka är ni?  Tre stycken vet jag men resten? Släng gärna in en kommentar så jag får veta! :D
 
För övrigt så har jag det bra i skolan, älskar min klass och lektionerna är roliga!
Mitt självförtroende går dock upp och ner men.. aah.
Idag har jag med all glädje hoppat med Prinsen utan att ha varit rädd en sekund! Snacka om att jag är glad! Äntligen så är nog min hopprädsla borta.

Ett problem jag har just nu är bara, var i helsikke ska man praoa?! Ska fixa prao senast på måndag så nu har jag värsta ångesten. Fick en genialiskt bra idé igår och tänke att jobba på en hotell vore ju skitkul.. men tog varken Bergsmästar'n eller Scandic emot högstadie? Nej! Dom tar endast praoelever från hotell och restaurang inriktiade gymnasieelever :/ Får ta och gå till SYO imorgon och kolla var jag kan vara :P
 
Förra söndagen gick jag ut med Smilla och tog lite klassiskt tråkiga närbilder.
This is the results
 


Chiao!



 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Din syster Sofia, hihi. men jag går inte in varje dag? så dom där 6 stycken måste vara nå andra..

2012-09-13 @ 09:59:22
URL: http://tiabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0